![](https://www.v-2.cz/wp-content/uploads/2019/02/KATANA_M0_YMD_YVB_Image2_1541547114-1024x678.jpg)
Dost nečekaně už loni na Eicme Suzuki představila reborn starýho a dost kultovního modelu KATANA.. Jako počin hodně odvážnej a dá se věřit tomu, že naživo to bude ještě o úplně něčem jiným než takhle z promo materiálů. Ovšem.. zůstává otázkou, jestli si to fakt tu svoji klientelu najde. On je ten současnej spotřebitel přece jenom v dnešní době dost rozmazlenej a nedá se opít rohlíkem tak snadno, jako dřív.. Takže – i když je to bezesporu esteticky zajímavý dílo a určitě se kvůli tomu v tom sushilandu dost nadřeli, tak upřímně – zrovna nejkrásnější to není.. A bohužel ani tou technikou zrovna dobu nepředběhlo. Parametry jsou téměř shodný jako u GSXS-1000 (stejnej motor, stejnej výkon, obdobná elektronika), ovšem zcela překvapivě to má třeba jenom 13ti litrovou nádrž apod. (!!)
![](https://www.v-2.cz/wp-content/uploads/2019/02/KATANA_M0_YMD_Image2_0_1538477436-1024x678.jpg)
![](https://www.v-2.cz/wp-content/uploads/2019/02/KATANA_M0_Action_22_1538477442-1024x678.jpg)
Tak snad někdo z prodejců v Čechách bude mít na krámě předváděčku, aby se dalo na vlastní kůži vyzkoušet, jestli to má něco do sebe, anebo je to jenom estetická úprava GSXS, který samo o sobě v daném segmentu stojí na hodně slušný pozici spolehlivýho a všestranýho bajku.. No uvidíme 😉